Master Sales

Энэхүү хөтөлбөрт хувиараа болон байгууллагын борлуулалтыг хариуцсан ажилтнууд хамрагдах боломжтой. Борлуулалтын суурь ойлголт болон аргачлалыг системтэйгээр эзэмшихийг зорьсон хүн бүрд тохирно.

12 цаг
4 модуль
Товч тойм
  • Борлуулагч өөрийн ажил үүргийн ач холбогдлыг ойлгох
  • Борлуулалтын суурь процесс, хэрэглэгчийн худалдан авах шийдвэр гаргалтын суурь зарчим болон худалдан авалтад нөлөөлдөг хүчин зүйлсийг ойлгох
  • Борлуулалтыг урт хугацаанд амжилттай хэрэгжүүлэхэд ашиглагддаг шалгарсан аргачлалд суралцах болно
Сургалтын онцлогууд
  • Борлуулалтын шилдэг мэргэжилтэн Чарльз Футрелл, Стивен Шиффмэн Зиг Зиглер нарын хөтөлбөрөөр хичээллэж Сертификат олгоно.
  • Борлуулалтын аргачлалыг олон төрлийн идэвхтэй сургалтын аргаар суралцана.
  • 2009 оноос хойш тасралтгүй зохион байгуулж байгаа практик суурьтай хөтөлбөр.
Сургалтын давуу тал
  • Суралцагч ажлаа цалгардуулалгүйгээр ажлын бус цагаар өөрийгөө хөгжүүлнэ.
  • Суралцагч борлуулалт худалдааны цогц мэдлэг, ур чадваруудыг богино хугацаанд авна.
  • Хичээл бүр олон төрлийн практик ач холбогдолтой дасгал ажилтай
Сургалтад хамрагдсанаар гарах үр дүн
  • Борлуулалтын ажилтны онцлог, суурь мэдлэгийг системтэйгээр ухамсарлах.
  • Борлуулалтын проактив буюу санаачилгатай хандлагыг эзэмшинэ.
  • Шинэ хэрэглэгч олох, бүтээгдэхүүн үйлчилгээг танилцуулах, татгалзлыг даван туулах, борлуулалтыг хаах хамгийн чухал арга техникүүдийг сурна.

энд бичих..... 

Таны ямар ур чадвар хөгжих вэ?

Шинэ харилцагч олох

Борлуулалтын танилцуулга тавих

Борлуулалтын татгалзлыг даван туулах

Үнэнч хэрэглэгчийг бий болгох

1. Шилдэг борлуулагчийн онцлог, борлуулалтын сэтгэл зүй, худалдан авагчийн шийдвэр гаргах үйл явц
  • Борлуулалтын ажлын онцлог, шилдэг борлуулагчийн шинж чанарууд
  • Борлуулалтын сэтгэл зүй, борлуулалтын процесс
  • Хэрэглэгчийн худалдан авалтын шийдвэр гаргалт, нөлөөлөх хүчин зүйлс
2. Шинэ хэрэглэгч олох, утсаар ярих, уулзалт товлох арга зүй
  • Боломжит хэрэглэгчийн персонаг гаргах
  • Проспектинг хийх дижитал болон уламжлалт аргууд
  • Борлуулалтын уулзалт товлох арга зүй, төлөвлөгөө боловсруулах
3. Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний танилцуулга хийх, татгалзлыг даван гарах
  • Борлуулалтын танилцуулгын стратеги
  • Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ танилцуулах аргачлал (FAB, SELL дүрэм)
  • Хэрэглэгчдээс ирж байгаа татгалзлыг даван гарах
4. Борлуулалтыг амжилттай хаах, халамж тавих
  • Борлуулалтын хаалтын төрөл, хэрэглээ
  • Хэцүү нөхцөл байдалд борлуулалтын хаах
  • Эргэх холбоо
Гарын авлага байхгүй байна
Та сургалтын сертификатыг Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram хаягдуудад шэйр хийх боломжтой.
55₮
Энэ хичээл нь
4 модуль
12 цаг