Үйлчилгээ хаанаас эхлэх вэ ? |
Стандартын тухай ойлголт |
Үйлчилгээний алтан гурвалжинг удирдах нь |
Үйлчилгээний стандартыг тодорхойлох үндсэн аргачлалууд |
Үйлчилгээний стандарыг боловсруулах |
Үйлчилгээний стандартыг нэвтрүүлэх " 3T"/тасралтгүй, тогтмол, тууштай/ |
Үйлчилгээний чанарыг хэмжихэд "Mystery shopper" ашиглах нь |
C.A.R.E.S Customers Are Really Everything in Service |
Үйлчилгээний чанарыг хадгалах " 7 алхам" |
Үр дүнтэй баг бүрдүүлэх Багийн гүйцэтгэлийг удирдах Багийн идэвхижүүлэх |